Saturday, April 10, 2010

LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN SIRI 1

Sabtu, 10 April 2010 - Latihan Dalam Perkhidmatan (LDP) Siri 1 untuk Guru-guru dan Staf Sokongan SMK Undang Rembau telah diadakan hari ini di Bilik Gerakan SMKUR. Dua slot kursus iaitu slot pertama bertajuk 'Tatacara Pengurusan Stor Kerajaan' disampaikan oleh Encik Mohd Fahmie bin Kamarudin, Pegawai dari Unit Khidmat Pengurusan Stor, Jabatan Pelajaran Negeri Sembilan. Slot ini berlangsung dari jam 8.30 pagi hingga 10.30 pagi.
Slot kedua pula disampaikan oleh Encik Mozaimi bin Mohammad dari Jabatan Agama Islam Melaka bertajuk 'Etika dan Protokol' berlangsung dari jam 11.30 pagi hingga 1.30 petang.
Dalam kursus ini, para peserta didedahkan dengan pengurusan stok sama ada pembelian pejabat ataupun pembelian oleh Panitia Matapelajaran. Demikian juga peserta didedahkan dengan etika dan protokol ketika menghadiri majlis rasmi dan menganjurkan majlis rasmi. Semoga dengan adanya kursus seumpama ini dapat memberikan pengetahuan dan pendedahan kepada guru dan staf sokongan menguruskan stok dan menganjurkan majlis-majlis rasmi.





0 comments: