Sunday, July 12, 2009

SALAM DARI LONDON

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Kepada semua warga SMK Undang Rembau, Semoga sihat dan sentiasa dalam rahmat Allah SWT. Sudah lebih sebulan saya meninggalkan sekolah. Saya sihat dan sekarang sedang menjalani program atachment ke sekolah pertama, The Carvendish School di Hemel Hemstedt, kira-kira satu jam perjalanan dari London dengan bas, keretapi dan teksi. Banyak yang menarik yang boleh dikongsikan. Saya sertakan beberapa keping gambar untuk dimuatkan dalam laman web pusat sumber sekolah. Saya mengikuti perkembangan sekolah melalui laman web pusat sumber. Tahniah, saya bangga dengan komitmet yang cikgu tunjukkan. Saya cuba nak bagi respon tapi tak pernah dapat. Mungkin cara tak betul. Harap cikgu dapat terangkan cara yang betul. Saya suka berinteraksi dengan pelajar-pelajar melalui ruang yang disediakan. Salam pada semua guru dan pelajar. Nampaknya attachment file yang saya nak hantar tak dapat di proses, mungkin space terlalu besar. Ada cara lain ke saya boleh hantar gambar-gambar dengan cepat. Its ok. saya cuma sertakan laporan hari pertama ke sekolah, tapi dalam English. Kalau perlu tulis semula untuk dimuatkan dalam laman web sekolah. Sorry tak dapat juga. dah lama menunggu masih tak dapat reading the file. Saya cuba lain kali. Wassalam. Dari, Haji Rafiei bin Haji Mustapha, London.

0 comments: